Nu är vi igång igen...

Hösten är här på riktigt nu och tar med sig härlig luft och (tyvärr) regn. Nedräkning har vi också och massor med bestyr. Två veckor till ska jag hålla mig i gång, sen tänkte jag faktiskt tillåta mig själv att ta det lite lugnt. Chokladpraliner, slapp i soffan och lek med Alma, ska den lunga tiden handla om, och förberedelser mentalt för förlossningen.

Fredric har fullt upp med att avsluta säsongen och påbörja nästa års skörd (detta förutom att försöka få ordning i lagårdarna för alla djur, och den dagliga skötseln. Pratade i morse om att det är en massa som måste bli iordning så att han kan tillåta sig själv att låta kroppen återhämta sig. Att bli sjuk eller skadad får inte finnas på agendean som det är idag....


Här inne så har jag somsagt två veckor på mig att få klart det sista så allt kan vara klart för nykomlingen. Men det ska nog gå. Pappa och jag ska till IKEA och handla. Se om vi får med oss något. Jag är gravid i 9 månaden och har Alma brevid och pappa har en nyopererad hand och får inte bära. Den enahanda Hans och den överrunda Linda ska se om de orkar bära något  =) Det blir ett skådespel i sig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0